19 Ocak 2012 Perşembe

Atıl Kutoğlu Özel Tasarımı ile "Türk Kahvesi İçiyorum, Kahveme Sahip Çıkıyorum"

KARACA markasını hepimiz tanıyoruz 

İlginç bir kampanya ile "Türk Kahvesi İçiyorum, Kahveme Sahip 

Çıkıyorum" projesi kapsamında Atıl Kutoğlu tarafından

tasarlanan türk kahvesi fincan setlerine bayıldım, 

Sertab Erener projeye destek veren isimlerden sadece biri

diğer isimler
Saba Tümer, Haldun Dormen, Ayşegül Aldinç, 
Ebru Akel, Fuat Güner

Ben de bir Türk kahvesi sever olarak en kısa sürede almayı planlıyorum

♡ ♡ ♡



İki seçeneği olan tasarım fincanları ikili set halinde 79 TL fiyata tüm Karaca mağazalarından ve online alışveriş sitesinden satın alabilirsiniz :))



Projenin tanıtım videosu


1 yorum:

Unknown dedi ki...

çok güzeller bayıldım çok başarılı

http://elilicfashion.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...