19 Ocak 2012 Perşembe

Kim Kardashian Saçı ve makyajı

Dün gelen bir maile cevaben yazıyorum bu postu,
Kim Kardashian saç ve makyaj resimlerini istemiş Yağmur...
aşağıdaki resimler photoshop olmadığını tahmin ettiğim twitter adresinden alınan resimlerdir ve gerçeği yansıtabileceğini düşünüyorum.

Öncelikle saçları, allah vergisi kalın telli ve müthiş gür dolayısıyla saç modeli ne olursa olsun mükemmel olacaktı, şuanki modeli önlerin hafif katlı olduğu uzun modellerden.

Makyajında ise en önemli detay gözlerini ön plana çıkaran dudaklarını nude bırakan en klasik makyajı, inanılmaz bir takma kirpik potansiyeli var hatta bir zamanlar çalı vb. benzetmeler yapılmıştı kirpikleri için
kaşları kalın vurgulu tarzda yapısı gereği sanırım, oldukça oval benim en sevmediğim tarzda maalesef... göz altları aydınlatıcılı bir de bunu hiç sevmiyorum işte, bembeyaz gözaltları çok kötü duruyor ben makyaj yaptım diye bağırıyor.
Veee resimler















Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...