2 Ocak 2012 Pazartesi

My Lovely ♥ ♥ ♥ LUXYBOX ♥ ♥ ♥

Lüks kozmetik markalarını evinizin 

rahatlığında denemek ister misiniz?

işte kozmetiğe meraklı kadınları baştan çıkaracak sihirli cümle :))

Ben yeni ürünleri deneme konusunda sonsuz bir isteğe sahibim, bu sanırım 19 yaşımdan beri sürüyor saç ve cilt bakımı ürünlerinde tüm markaları bilirim ve neredeyse çoğunu kullanmışımdır ya da denemişimdir. 

Ama bu öyle bir sektör ki her gün her dakika yeni bir ürün çıkıyor ve bu yeni ürünlerden haberdar olmak ve onları denemek için LUXYBOX harika bir sistem geliştirmiş :)

Aylıık abonelik sistemi ile çalışan Luxybox kutusunu sizin için açtım ve inceledim buyurun :))



Her ay, 19 TL’lik abonelik ücreti karşılığı 4-5 kozmetik ürününün deneme boyu, güzel bir kutu içerisinde adresinize gelir. Böylece, sizler için önceden seçilip beğenilen ürünleri, evinizin rahatlığında deneme şansına sahip olursunuz. Dermokozmetikten makyaja, parfümden saç bakımına kadar her çeşit güzellik, kozmetik ve bakım ürünü bu kutu içerisinde yer alabilir. Hepsi de seçkin markaların özenle seçilmiş ürünleridir.



Öncelikle söylemeliyim paketleme ve kutu çok şık, kutuyu açar açmaz harika bir koku ve beyaz inci taneleri sizi karşılıyor :)) ilk izlenim her zaman çok önemli bence :)

Vee ürünler, ürünlerin ne olduğundan daha çok genel konseptten bahsetmek isterim...

1 cilt bakım kremi (Lierac Exclusive gece kremi) ki her kadın cilt bakımına özen gösterir harika bir ürün seçimi konsept olarak çok doğru bir ürün...

1 matlaştırıcı krem (Lierac Paris Mat) ki her kadın cildinin parlamadan pürüzsüz görünmesini ister...

1 Mavala Oje (herkese farklı renkleri denk geliyor ) ki ben çok şanslıyım elimde olmayan bir pembe denk geldi bana Mavala her zaman sevdiğim bir marka seçim harika...

1 Şampuan (Rausch) ki her kadın saçlarının her zaman mükemmel görünmesi için herşeyi yapar :))

1 Yoğun Şaç bakımı (Rausch avacado ) sadece şampuan ve saç kremi ile yetinemeyen benim gibiler için mükemmel bir ürün seçimi.


Son söz olarak diyorum ki harika ürün seçimleri harika marka seçimleri ve eşsiz bir sunum daha fazla ne olabilirdi, sanırım Luxy box bizim için tüm incelikleri düşünüyor :))
Ben bayıldım siz de deneyin :)

Tık tık LUXY BOX

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...